zondag 12 januari 2020

Het is al heel lang geleden dat ik iets op deze blog heb gezet.
Omdat er geen volgers zijn vind ik het ook verloren tijd.

Vanaf nu ga ik dit ook gebruiken voor mijn andere “hobby”, reizen.
Sinds 1 januari 2019 ben ik voorzitter geworden van een reisgroep voor senioren.
Deze vrijwillige job brengt heel wat werk met zich mee.
Wel leuk om te doen en ik hoef het niet alleen te doen.
In het afgelopen jaar hebben we het programma van het vorige bestuur uitgevoerd, 4 dagtochten en 1 meerdaagse reis.
En we hebben alles voor reisjaar 2020 voorbereid.
Dat houdt in:
- bestemmingen bepalen
- de data vaststellen
- offertes opvragen bij touroperators
- programma’s uitpluizen
- overleggen
- programma’s aanpassen
- onderhandelen met touroperators
- vergaderzaal vastleggen voor informatiemiddag
- presentaties maken voor de informatiemiddag
- uitnodigingen maken en versturen voor de informatiemiddag
- publicaties verzendklaar maken
- inschrijfformulieren verzendklaar mak