zondag 12 januari 2020

Na een vergadering van het bestuur van onze Reisgroep zijn er weer wat dingen opgelost.
Er is een brief gemaild naar de curator dat wij nog geld kunnen claimen als de brief die hij gestuurd heeft klopt. Maar we gaan er van uit dat alle facturen correct afgehandeld zijn.
De PR man geeft alle publicaties naar de juiste kanalen doorgesluisd. En er worden hand-outs gemaakt om uit te delen bij de informatiemiddag aanstaande dinsdag.
Ook heeft hij inschrijfformulieren genaakt voor een verrassing dagtocht.

De toeroperator waar ik een gesprek mee heb gehad gaat de dagtochten 1 op 1 overnemen, met een kleine wijziging bij één dagtocht. Met ook dezelfde prijs.

Daarom heb ik de Powerpoint presentaties aangepast met datum en prijsvermelding.

Nu wacht in nog op de toeroperator die een kleine meerdaagse reis moet offreren. Dee heeft me verteld dat ik die vóór dinsdag binnen zal krijgen. Ik ben benieuwd.

Zo zie je maar dat meestal een oplossing zich wel aan dient. Met je druk maken over problemen heb je alleen jezelf.